Morning Sweethearts!

Då var det en ny dag igen :)

Inatt fick jag sova en hel natt utan att stackars Keenie väckte mej för att gå ut mitt i natten.. Märgben på nyårsafton visade sej bli ont i magen natt till måndag då han väckte mej halv 5 på morgonen. Igår var det halv 4 på natten. Men idag fick han sova.. Det enda som väckte mej 2 ggr inatt var min dumma hosta :(( Har åkt på sån dret men men det ger sej nog snart....

Idag är det åb hos doktorn med ryggen. Så får vi se va de säger....

Annars då idag? Blir väl att försöka röra mej i den mån jag kan för att bli bättre och starkare i ryggen och kroppen igen.

Längtar till fredag oxå för då ska jag få kramas med min gos igen och det ska bli mysigt :) tihi ;)

Hoppas ni får en braaaa daaaag!!

LOVE!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0