In pain

Har ont i min rygg idag. Halkade till på promenaden och (ursäkta men!) SATAN vad ont det gjorde!! Det kändes som att min rygg flög iväg och kom tillbaka igen... eller att mina kotor bytte plats! Shit asså! :( Jag började störtgrina och kunde först inte räta på mej.. fy fan såg framför mej hur det skulle bli värre än någonsin igen... Men jag fick gråta en stund och andas bort smärtan så kunde jag efter en stund börja gå igen!

Usch det där var INTE kul!! Rädd vart man väl oxå antar jag... suck...!! Så nu känns det ganska mkt i ryggen vill jag lova, hoppas bara inte jag behöver backa så många steg igen efter idag utan att det fortsätter att gå framåt. Läkaren tyckte ju igår att jag skulle börja jobba 2 h/dag from nästa vecka så det vill jag kunna göra.....

KÄMPAAA!

Hade tänkt och va med i en tävling om ett par sjuuukt snygga skor oxå! Hade fattat som att det var sista dagen ikväll som man kunde skicka in men tydligen inte :( usch så besviken jag blev... hade ju iaf velat ha chansen till att få möjligheten att bli utvald! Tyyypiskt =/ De hade suttit fint för välbefinnandet nu de när man inte mår nåt vidare - Love high-heels like little babies! ;)

Längtar tills imorrn för då skall jag äntligen få träffa min älskling igen :) Känns som det var en evighet sen ;) tihi! Ska bli så mysigt <3

Ha en fortsatt trevlig kväll sugars!

<3



Bild tagen på mej på Oslo Motor Show 2010

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0