Saker säljes!!

Jag har en del saker som jag skulle behöva sälja känner jag. En del kläder, en tjock-tv.. Haha tjock-teven blir nog inte lätt men vem vet någon kanske vill ha till sommarstugan eller så? En tv-bänk, inredningsprylar and so on... Vill sälja litte nu när jag skall flytta och bli sambo. Plus att hellre se om det är säljbart än att kasta saker...
Någon som är intresserad av att köpa bil kan ju gå in här och kika oxå vetja ;):

http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=78234
 

Om något låter av intresse så hojta till ;)
 
Den här helgen har varit väldigt mysig! Bara tagit det lugnt med min bästa, lagat mat, packat lite flyttlådor till honom osv. Luuugnt och underbart härligt <3

Nu blire å vila lite. Ryggen är ond på mej idag :(

Puss!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0