Må Bra-Känslan

Må bra-känslan behöver man höja dagligen helst.. Idag var det en särskild sak som höjde min nivå av
Må bra-hormon.
Sov bort halva dagen, sedan gick jag och köpte fika, tog med mej Keenahi och promenerade upp till en fin vän. Den här fina vännen heter Ingrid och hon höjde min må bra-känsla idag <3
Jag mår så himla bra när vi är tillsammans. Spelar ingen roll om man har en skitdag för så fort man träffar henne så blir man på bra humör. Hela hon strålar och ger så mkt positiv energi. Pratar om allt mellan himmel och jord. Hon finns för mej och jag för henne - no matter what. Keenahi mår oxå toppen i hennes sällskap och en del som bidrar mkt speciellt för hans lycka är godingen Carlos.
De här 2 gjorde våran dag!
Började med fika: kladdkaka, gammeldags vaniljglass och hallon. Guuu så gött dä vaa! ;) Lite varmt te till det satt fint för mej. Efter våran långa fikastund gick vi ut på en härlig promenad med hundarna. Var riktigt härligt höstväder idag och både hundar och mattar sög i sig den friska luften och bara njöt ;)
När vi kom hem igen så lagade vi mat, riktigt gott. Fick bli sallad och kyckling i ugn - mumma! Hade vardagslyx flera ggr om idag och det va underbart! Så gött att bara vara!
Kan inte beskriva med ord vad den här underbara tjejen gör för mej!
Betyder massor <3!
Är så glad att Du är Min Vän :)
*LOVE YA*
Nu äre dags att sova. Har haft 2 vakna nätter på jobbet nu och är ledig i 5 dagar inkl idag.
Wuuuunderbart!!
Lite svårt att ställa om sej bara och måste säga att nu är man ju pigg... men men kanske räcker med att lägga ner huvudet på kudden så slocknar de melerade ;)
Sweet Dreams honeys
<3
Så sant så sant.... :(
Schnygg!

Kommentarer
Postat av: Mami

Kramar till er! Tag vara på alla era stunder och fina dagar.Den största rikedom man kan få;))

2011-09-29 @ 10:19:44
Postat av: Ingrid

Älskar att hänga med dejj och keeni också! Det var sannelrigen en wunderschön dag!!! Repris!

2011-10-05 @ 14:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0