Turdag?

Vet inte om det är min turdag idag men en bra dag är det iaf?! :D


Gick bra hos frissan, ljusat upp det lite med slingor så jag behöver inte känna mej så mörk längre. Ingen jätteskillnad tycker jag allt men jämnare å fräschare iaf :)

Fick brev från skatteverket idag och jag kommer att få tillbaka på skatten! Och det var mycket oxå! Tjohooo!!! :D :D :D Trodde jag inte! Eller hade ingen aning men hoppades! Men inte summan som så så guuuuuud så G Ö T T!!! :D

Sedan har jag fått mail om att jag ska jobba som Grid Girl för STCC i sommar igen! Wiiie! :) Så den 13e augusti ser ni mej i Karlskoga om ni drar dit ;op tihi fun! Eventuellt så blir det finalen i Mantorp oxå den 24e september.. fun fun fun!!!

Var ute på en långpromenad i Alstersskogarna förut med Ingrid och dogs. Åh det va underbart! Så gött att komma ut och hundarna får härja fritt! Lovely!

Hann med lite shopping på stan förut oxå ;) hehe me like!

Ikväll blir det nog en dejt med 2 fina tjejer som toppen på denna braaaiga dag!

Puss på er från en G L A D Lina

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0