Glädje

Jag känner glädje - riktig sådan. Är glad, mår bra osv osv. Omger mej med sådana som jag tycker om och som ger mej positiv energi och glädje. Uuunderbart :) Är något som jag har behövt under en väldigt lång tid. Eller klart att det är det som alla vill ha men tyvärr får man det inte alltid.... Och även fast jag känner mej glad nu så kommer det såklart dalar oxå - man kan inte va på topp jämt ;)

Idag är det floristjobb som gäller :) Åh va glad jag blev när jag fick telefonsamtalet och förfrågan i förrgår!! Det jag först inte visste när jag tackade ja var att jag skulle ha eget ansvar över butiken idag :) Haha! Men jag bangar inte utan klart att man satsar! Känns kul att få förtroendet och vill visa att jag KAN!

Jag är ganska bra på att nedvärdera mej själv.. eller ganska... hmmm händer mer ofta än sällan tyvärr... så när då tex något sådant här händer så växer jag och det lilla självförtroendet som finns inom mej blir allt lite starkare... Jag har blivit bättre även om det är långt kvar...

Så ist för att tänka den här gången att det här går INTE så har jag tänkt att DET GÅR VISST! ;D Eller nu var jag inte helt ärlig... har tyvärr tänkt det där första oxå men det trycktes bort :op haha... och när jag kom till butiken idag och upptäckte att jag fixade det ena efter det andra så kändes det inte lika hemskt längre :)

Datorn har krånglat imorse på jobbet men Lina the datatekniker fixar vettni ;) mohaha! Så nu är den igång igen!!

Än så länge har jag haft en kund... men dagen är inte slut än ;) Fast fortsätter det i det här tempot så vet jag inte hur jag ska hinna med allting faktiskt ;) tihi tsss!!! Jag får nog tillbaka på det jag skrev nyss - rätt som det är så är det fullt med folk och jag önskar att jag vore en bläckfisk ;)

Idag så är Keenahi hos Ingrid & David med dogs och har det alldeles förträffligt! Blir så glad och värmer i hjärtat när jag ser va bra han trivs <3 Så kan matte slappna av oxå och slippa må dåligt en hel dag för att han är hemma själv.

Tack min puma du är underbarast <3

De ville tom ha honom till imorgon och det känns ovanligt! Att sova utan sin lilla doggy är alltid konstigt när man är van att ha honom nära :) Men jag och Isma får ha tjejkväll och Keenahifritt ist ;)

Ikväll blir det även att umgås med fina tjejen Sofia <3 Får se vad vi hittar på om vi drar ut för att skaka rumpa :) Vin och en massa tjöt utlovas iaf ;) tihi!

Ha en bra dag!

<3



Bild tagen i höstas från utbildningen -

Happy girrl ;)

<3 SAKNAR ER <3


Kommentarer
Postat av: lina

Åh ja va glad jag är för din skull. Du är ju sjukt duktig så klart att du klarar dig själv i butiken. Jag vill oxå jobba med blommorna.. Puss hjärtat? Saknar dig :'(

2011-01-12 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0