Till Er

Tänkte att ni kanske behöver lite hjälp om ni vill ge bort rosor till någon vad de betyder osv osv ;)

Olika färger och olika antal, det är inte alltid lätt att förmedla det rätta budskapet till dina älskade.

Förhoppningsvis kan nedanstående guide underlätta lite för dig…

Färger

Mörkrosa – tacksamhet

Ljusrosa – livsglädje, ungdom

Bourgogne – skönhet

Orange – Åtrå, passion

Lila – Kärlek vid första ögonkastet

Rött & Vitt tillsammans – enighet

Rött & Gult tillsammans – Lycka

Rosor Hjärta

Antal

1. Kärlek vid första ögonkastet – du är den rätta

2. Ömsesidig kärlek

3. Jag älskar dig

6. Jag vill vara din

7. Jag är upp över öronen förälskad I dig

9. Evig kärlek, vi ska vara tillsammans så länge vi lever

10. Du är perfekt

11. Du är det dyrbaraste jag har – den jag älskar mest I mitt liv

13. Hemlig beundrare

15. Jag ber om ursäkt, snälla förlåt mig

20. Jag är ärlig med dig

21. Jag är dig trogen

24. Jag kan inte sluta tänka på dig

36. Jag kommer aldrig glömma våra romantiska stunder

40. Min kärlek till dig är uppriktig

99. Jag kommer att älska dig så länge jag lever

101. Du är min enda kärlek

108. Gift dig med mig!

365. Jag kan inte sluta tänka på dig

999. Evig kärlek

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0