Tiden

Man vill ju bara sova för att slippa tänka ibland.. Men när man i sin tur då drömmer för fullt då blir man ändå inte utvilad och tankarna hänger med även där.. Usch hade en jobbig natt inatt :( Var så skönt att blunda igår och få somna för att få slippa tänka, låta hjärnan gå på högvarv.. Men vad händer... jag drömmer för fullt istället.. och såklart om sådant som jag går och tänker på.. så när jag sedan vaknar så känner jag en större tomhet och förvirring än vad jag gjorde innan....

Man skall aldrig ångra något man gjort utan bara det man inte gjort.. men ibland kan det vara samma sak tycker jag.. beror på hur man ser det... Jag kanske inte ångrar saker jag gör - bara önskar att jag hade gjort lite annorlunda...

Nä fy fan idag var det ingen bra start på dagen...

Olustig känsla i magen, oro i kroppen... Vill inte känna så här...

Please make it go away....

Hur mycket jag än försöker så kan jag inte förtränga eller förneka det jag känner. Utan det är bara att acceptera å låta tiden ha sin gång. Man vet ju att det kommer att gå över. Att känslan kommer att försvinna. Att allt kommer bli lättare, kännas bättre och bli "normalt" igen.... Det är ingen idé att försöka påskynda eller påtvinga något när det gäller tid eller känslor oavsett vilka det är...

Utan det är bara att låta tiden ha sin gång...

Allt löser sig

Önskar bara att det gjorde det - här och nu

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0