Shining Star

Gud va glad man blir när solen lyser! Wiiie :)

Idag har jag jobbat och skall jobba helgen nu med! Och efter jobbet imöra blir det en springtur med Jossan och sen baaaad! :D Haha äntligen ska det premiärbadas i sjön UTE! :)
I love it!

Brukar bada på 1a maj men då Jossan ville hänga på och jobbar till 21.30 den dagen så kom vi överrens om att imorrn blir en bättre dag då vi slutar 16 resp 17 ;) Så det blir först en springtur och sedan ett dopp i det blå!
Har hört att det är 5 grader i vattnet - nästan simvänligt då ju ;op hehe!

Kanske att vi badar på måndag den 2e oxå. Då har vi ju badat på dagarna runt om den 1e liksom ;op
haha störda!

Jag är lite knäpp å galen när det gäller vissa saker men det är ganska oförargligt och roooligt! :D :D

Efter detta så blir det kanske att unna sig med en grill och något gott att dricka?
We´ll see....

Fått svar på en sak oxå som gjorde mej fundersam och förvirrad. Min magkänsla sa en sak och min magkänsla hade rätt... som den brukar ha.. Lite läskigt ibland pga att det har sååå jäkla rätt...
Kanske har ett sjätte sinne av ngt slag?
Vem vet? ;)

Var inte det svaret jag ville ha men det svaret jag trodde iaf... Jag kan bara hoppas att det kommer att förändras.. och då till det positivare för mej då såklart ;)

Jag vet vad jag vill - faaasen oxå att jag inte kan få som jag vill!

Blä för det!

Men men man vet aldrig vad som händer....

* Det är som det är *

* Det blir som det blir *

* Det som sker det sker *

* Det som händer det händer *

Time Will Tell

<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Stalkern

Ett sjätte sinne i magen? Låter skumt, men kanske bra?

2011-05-01 @ 01:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0