Magical

Har hållt mej någorlunda frisk iaf! Tillräckligt för att orka boxats igår ;) Det var det bästa passet jag varit på när det gäller att ta ut sig! Om jag utgår ifrån mej själv för jäklar va jag körde!!!!! Hehe ;D Helt slut var jag och sjöblöt av svett! Fräscht I know men wtf! ;op Mumma! Har idag ont i ena handen som är blå med en bula tom.. fast den fick jag nog av Jossans kickar - she´s G R Y M!!! ;D Så en klapp på axeln till oss båda för ett alldeles fantastiskt pass!!! :D Och imorrn är det på´t igen I hope - håll dej frisk nu sa jag till dej!

Fick ett roligt samtal idag oxå.. förfrågan om att få åka mc imorrn ;) Mmmmmmmmums!!! :D :D :D Tror ni att jag blev glad eller? Nee inte ett dugg?! Öh JOOO!!! ;D hahaha!! Känner hur jag dreglar redan.. hehe fasen va gött det ska bli! Vroom vroom! :D Spanade in en mc förut oxå.. inte den det skulle bli imorrn men my my my va snygg! Kan inte vänta på den jag ska få sitta på imöra da - hehe loooovely! Jacka å hjälm är utprovad med - guu så bra dette bliir ;op

Nu är det dags å röja lite här hemma! Sedan blire nog å vila lite för trötter ä jag.. Ikväll är det långpromenad hem till vackra J för mej å Keenahi <3

Ha en trevlig kväll

<3



;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0