Lonely

Idag har jag jobbat som florist hela dagen. Gick jättebra och var kuuuuul! Som vanligt! :D Gjorde en begravningsdekoration idag och har inte gjort en på flera månader sedan skolan.. men den blev bra och fick godkänt ;) Så imorrn kommer den att stå i en kyrka i Karlstad :)

Hade även en beställning på 16 st buketter tills imorrn så idag har jag bara matat buketter känns det som ;op De skulle se likadana ut å slås in osv och fick man en kund så fick man ju lägga det åt sidan en stund. Därför tog det största delen av dan :)

Gilla gilla gillaaaaa det här jobbet! Wiiie :D :D :D

Direkt efter jobbet tog jag cykeln bort till KMTI där jag och Jossan körde ett boxpass. Åååh underbara boxpass! ;D Gillar att jag blir starkare å får bättre teknik för varje gång så att man kan slå hårdare å bättre.. Testa sina gränser! Gillar när svetten praktiskt taget rinner och hela kroppen skakar efteråt ;D

Ikväll fick det bli färska jordgubbar och kexchoklad :) Blev så sugen på jordgubbar när jag såg dem på ica när jag handla... Smakade inte så jättemkt å svenska var de inte heller men det va ändå jordgubbar :) Lite vardagslyx sådär ;)

Nu blir det natten - sååååå tröööööött efter den här långa dagen!

Sov så gott sweeties

<3



Jag i skolan i Stenungsund

Saknar skolan - saknar Stenungsund

Saknar er.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0