Iiiiih!!

BOOM PANG PAOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jäklar va det small när vi körde idag! Ja å Emma som var på boxen å slogs för fullt! ;) Hehe! Mums! Var väldigt dåligt med folk på boxen idag som brukar vara smockfull annars å svår att få plats på! Men det är väl hockeyn å det fina vädret som får folk att va någon annanstans tänker ja ;)

Finns inge bättre just nu än när man tränar å kroppen bara skakar efteråt av utmattning. Älskar att få ur mej energin! För av det så får jag ny och det är WUNDERBART!

Efter träningen så vart det promenad med Keenahi och sedan handlande inför imorrn! De hade inte allt som jag önskade men måste ändå ut på nytt imorrn så det blir ny sökning då ;)

Nu fylls det på med maaaassssssa vatten! Min kropp skriker efter det! Annars blir det huvudvärk :op ajsing bajsing! Och lite KaramellKungen på det oxå - pricken över i:t! Mumma! :D

Snart är det läggdags tror jag! Imorrn är det en ny dag där det ska spinnas och lagas mat ;) Och handlaaaa! Dagen kommer att gå fort som busen och sedan är det halv åtta hos M O I!!!! ;D

Nattinatt honeys!

*Kärlek till er*

<3



Hissa eller dissa?
;op


Kommentarer
Postat av: lina

för mig blir de dissa.. men till dig så får man väl hissa..... du hade ju dött om du fick dessa.. =)

2011-04-10 @ 14:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0