Det är inte mej du ser

Den här helgen har varit i blommornas tecken :)

Jobbat lör + söndag på Kalenius. Blev ringd i fredags och tillfrågad och tackade såklart jaaa! :) Alltid trevligt att få känna sig behövd, önskad å hjälpsam ;) Inga fel det inte ;) tihi.. nee daaa.. Men kul att de vill ha mig - jag vill ju gärna va där och känner hur jag utvecklas enormt mkt som florist när jag få va där och jobba! Teknik, inspiration mm... Sååååå kul och upplyftande! Kul att man verkar göra gott intryck på folk oxå eftersom de vill ha en ;) hehe.. kanske är litte bra ändå? :)

Supergoa som jobbar där oxå! Härliga allihopa som jag träffat på hittills!
Det är ett stort plus!
Like like like
:)

I fredags va jag på bio med två godingar <3 Vi såg på Water for elephants.. fin film. Sevärd.. snyftare.. Grät faktiskt lite... speciellt vid en scen.. usch den va hemsk :(

Igår va jag hemma hos M och myste med cola och godis.. haha såg ut som vi hade barnkalas med rosa sugrör å is i colan ;) Haha söta va vi där med vårat lördagsmys. Men så får det va ibland - kan ju inte alltid gå ut å skaka rumpa heller ;op heheheheh!! Idag skulle hon på utställning med ena vovven så kvällen vart inte så sen.. en kvällspromenix fick avsluta våran myskväll och sedan tog jag natten ganska omgående.. trött efter arbetsdagen ;)

Alla mina dagar har varit väldigt upp å ner nu... ner å upp... under en längre tid å jag är så trött på detta!! Gaaaah! Orkar inte! Vill att den ska överglänsas med UPP!

Jag är värd det - minst sagt!

I Stenungsund där va tiden upp upp uuuuupp! Vill tillbaka dit till den tiden då jag mådde braaa... Och jag ska dit! Fasen va B R A jag ska må igen ;) hehehe lovely!
Det är NOG nu!
Bort med skiten... helt i onödan... ingen mening.. bara förstör...
Nej ni nu är det N O G!!!!!!!!!!!!

Ikväll vart det Big Brother med trevligt sällskap :)

Tack för det - kändes skönt att få skratta å töla lite ;)

Oj oj nu vart klockan mkt, som vanligt här hos oss. Keenahi å Isma sover men matte har svårt att slita sig - as usual... Men borde väl ta natten.. speciellt då alarmet ringer 06.00 imorrn.
Dags för ännu en arbetsdag!
Men imorrn väntas kiss, bajs, kräk, blod, svett å kanske tårar ;) haha iaf de 4 första ;op
Trots att det kommer på köpet så väger arbetet med de fyrfotade upp ALLT <3

Sov så gott hörrni!

Nattinatt

<3

- Just Me..





- To you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0