Dagarna som gått

I fredags kväll var det alltså halv åtta hos mej. Höll på och lagade mat i flera timmar och hade iiiingen aning om det vart bra eller ej. Aldrig lagat något av det förut så NERVÖST vart det!!!

Men kors i taket så vart det ätbart! ;D Haha! Jag tyckte att det var gott och verkade även gå hem hos mina fina vänner för slut vart det iaf ;) Så lite imponerad och stolt blir man över sig själv när man ser att man lyckas..
Haha fun fun!

Igår så fick jag hjälp av E att köra Keenahi till K-hamn och finingarna Emil & Nicole skulle passa min ögonsten tills idag. På dagen sedan gick jag och J på stan - mys <3

Kl 15 var det dags för ett glas rött hemma hos henne och starta parrtykvällen ;) haha! Sedan vid 18 bar det iväg på 30års fest för Mr D. Var riktigt trevligt och roligt med god mat å dryck. Lovely! När klockan blev 23 så kom taxibilarna och körde oss in mot centrum och Månen. Där dansades det för fullt nästan tills stängning innan det blev bussen hem till J. Efter lite nattamat vid köksbordet så kröp vi ner under täcket och somnade så snabbt helt slutkörda efter en kväll med rumpskak i höga klackar ;D hehe....

Idag tog vi oss en solig promenad hem till F där vi käkade tacos på hennes uteplats och drack sedan te och fikade med hemmagjord banankaka och chokladkakor :) Mmmmmmums! Mycket skratt blev det oxå - so fucking awesome! :D :D

Nu har jag diskat lite och ska ta och vika lite tvätt tänkte jag.
Snart kommer Keenahi hem igen och ikväll blir det bara luuugnt <3

Sammanfattning av en intensiv, fullspäckad men OTROLIGT bra helg!

;)

Kärlek

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0