Tröttis

Sitter och tittar på Skånefruar men femman bara hackar hos mamma och pappa =(. Då blir jao besviken! Laddade ju för Kungarna av tylösand oxå men får nog se reprisen ist om inte teven skärper ihop sig! =)

Haft en riktigt bra dag idag med. De flyter på fint och jag kämpar på :) Hoppas att jag gör bra ifrån mej iaf osv.. men men keep on fighting.. så är det ;)

Fick skjuts in te stan idag med. Jag är inte den som ber om sånt i första taget... vill ju inte va till besvär.. men erbjuds det så kan jag väl kanske tacka ja =) Så thanx! ;)

Kom ett glädjande sms förut oxå. Lastbilen som jag är med och står för när de är och tävlar skall fota den och vill gärna ha med mej =) Tihi då blev jag glad!!! Så det kanske blir plåtning på söndag - sånt gillar vi!!

Snart dags för kvällisen med dogsen igen.. skönt att avsluta dagarna på så sätt - med lite frisk åmålsluft ;)

Haha kollade mailen förut förresten.. hade fått ett som hamnat i skräpposten... de öppnar jag aldrig.. men det man kunde läsa som subject var: "Enlarge your Snake and make your woman happy" Haha jojo jag säger å dä ;) Tur att man inte har ngn "snake" så att man slipper att bekymra sej om´et! =D

Nej ni nu är jag allt trött! Huvudvärken kommer smygande! Bäst att dricka vtn och bums i säng! Om inte femman repat sej - då kör i en timme till ;))))

Bjuder på en gammal favorit



;)

Gonatt

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0