Mår bra <3

Haft en otroligt bra dag i skolan idag - som de flesta dagar ;) Älskar min klass. Älskar det jag gör. Trivs skiiitbra =D Är fruktansvärt intensivt och tufft men oerhört lärorikt - lär mej massor! Vill utvecklas och kämpar för att få göra det!

Skulle vilja lägga upp fler bilder än vad jag hör, fotar ju varje dag på det jag har skapat. Men datorn är ju så fruktansvärt seg så det ids inte ;) Lovar att försöka sätta mej med det till helgen och göra inlägg med typ bara bilder ;)

Har fått en lägenhet i Ksd oxå om jag vill! =)) Ska bara få någon att kika på den i mitt ställe så att jag kan skapa mej en uppfattning. Har även chans på 2 till så isåfall har jag 3 att välja emellan - ibland ska man ju ha flyt ;) tihi!

Varit på Harrys Quizkväll idag med fiiinaste Jenny <3 Var trevligt och mööööe folk ;) Tycker att vi gjorde bra ifrån oss trots att vi bara var 2 pers i vårat lag ;) Bara mysigt att göra något <3

Puss

<3



En Dekoration som jag och Ankie i klassen
gjorde i september som placerades i
skolans matsal

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0