Only time will tell

Idag var det en riktig skitdag =(( fyyyy!!!! Inget gick som jag ville och jag började tom gråta på skolan?! Prestationsångest?? Hmmm aaa typ =//... blev fult, ingen inspiration, gick bara INTE!!! Är så mkt i huvet nu, både om skolan och lite annat.... så idag vart det min dåliga dag.. men men sådana ska man ju oxå ha tydligen =/ Var dock längesen jag hade en riktigt pissdag som denna så det va man väl inte mer än värd kanske? =/

På eftermiddagen fick jag ett samtal som fick mig att glömma skitdagen för en liten stund iaf och det uppskattade jag mycket <3 Tänk att ibland krävs det inte mkt för att man ska bli glad :) På kvällen fick jag fler samtal och sms och ni är underbara - hoppas jag att ni förstår <3

Imorrn är det nya tag som gäller! Skaka av sej det som varit och gå vidare.. Bit ihop och kom igen! Heja heja heja! ;D hahaha peppning elle? ;op

Prov på onsdag =( riktigt krångliga ord den här gången... bläsch! Så ikväll har det pluggats om vartannat... har imorrn på mej oxå... får väl hoppas att det fastnar...

Packa packa packaaaaa!! Kör på för fullt! Går allt vägen så flyttar jag nästa helg! Trivs jättebra här i Stenungsund och vill inte lämna alla men nästa fredag tar det slut och då vill jag bara hem... Längtar till Karlstad... Saknar... Vill komma iordning osv osv... Neee I want to go back right now... <3

Puss å Gonatt

finfina Du

<3



Foto: Tony B
Modell: Jag
September 2008
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0