Hypnotize you

Kvällen igår va sådär gaaaalet rolig!!! Alltså jag ÄLSKAR mina tjejer!! ;D Vi käka tacos, drack julmust och till efterrätt blev det glögg och pepparkakor :D Och jag som inte ens dricker glögg :p haha men fick i mej allt igår - hahaha... och jag ville ha russin i.. vilket jag fick... trodde inte att jag fick i några i glaset så jag tog lite till när jag hällde... sedan när jag skulle doppa pepparkakan i glöggen så kom den inte så långt ner? Hmmm tänkte jag mysko... hahaha det visade sig att jag typ fyllt HELA glaset med russin :D :D :D Haha kanske inte låter så roligt men att upptäcka detta. Vi skratta så vi inte fick luft :D Tog bild på det oxå, haha ser inte klokt ut.. så där fick jag för att jag ville ha russin - så det va bara å käke dä ;op

Kvällen bestod av så mkt skratt att idag borde jag ha vaknat upp med magrutor!!! Vet inte när jag skrattade så sist och fick må BRA riktigt ordentligt.. sån underbar känsla! Jag trivdes igår - trivs alltid med mina tjejer från Hasselbacken - Yes I do <3 Träffade oxå 2 kompisar till Jenny som var 2 riktigt gulliga och trevliga tjejer de oxå!

Sammanfattningsvis: KANOOOOOOOONKVÄLL en torsda! ;D

Nu är det dags att promenera bort till skolan och Keenahi hänger på nöjd, go å gla! :)

Ha en bra dag så ses vi kanske sen

;)

<3



Last Year -
Blondie...


Kommentarer
Postat av: mami

När du kommer hem ska du få russin med glögg,ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

2010-12-03 @ 09:43:30
Postat av: maria berg

du var en supertrevlig prick !!!! och det var en himla trevlig tjej.. kul att träffas :) och du din hund , ge han en varm kram från mig.. ;) myspys !!

2010-12-03 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0