Promenera mera

Idag började jag dagen med en massa uppdateringar på min dator. När jag fått någon slags ordning på den så gjorde jag mig klar och tog med Keenahi ut på en liten upptäckspromenad.

Vi hittade en skylt här utanför oss som det stod centrum på (kom att bli den enda skylten vi hitta oxå). Vi började gå åt det hållet som den visade.

Efter en stund så börjar det komma allt fler bilar - dunka dunka musik spelas ur nästan varenda en. Sedan upptäcker jag att det är skyltat mot ett evenemang idag.. jojo Volvos bilträff därå ;) Så det fanns alla möjliga varianter av volvobilar och musiken hördes lång väg. Riktigt bra sådan oxå - skall ärligt säga att lite party och cruisingsugen vart man allt ;) hehe...

Vi fortsatte att gå jag och Keenahi ist. Såg så himla många fina hus på våran vandring! Herregud säger jag bara! Och vilka trädgårdar! Man blev alldeles mållös....

Mitt mål var ju centrum idag och jag trodde att jag guidade mej själv någorlunda rätt iaf. Men att inte förglömma så har jag ju världens sämsta lokalsinne... suck...

Centrum kom vi inte fram till men vi hamnade vid Tjörnbron och havet ist ;) Haha! Vi kan vi! =D Så Keenahi fick bada lite.. han var törstig stackarn och jag hade glömt vattenflaskan hemma... vattnet smakade blä men han svalkade sig iaf och så hade vi lite lek och bus innan vi begav oss hemåt igen. Mina första snäckskal är plockade oxå - såå söta ;)

Våran upptäckstur idag tog 2 h. Jag är nöjd att vi kom hem igen ;) Men det var inte så svårt - mohaha.... Nåt ska man väl klara av iaf ;) Så nu har jag en väg ner till havet iaf! Underbart!

På vägen inte så långt härifrån gick vi förbi en ica-affär oxå så jag ska väl ta cykeln dit och fylla på förrådet sen. ligger en liten butik här utanför mig men det blir svindyrt om jag skall handla där jämt. Gött med nedförsbacke till Ica men tyvärr så blir det ju uppför på hemvägen.... aj aj aj....

Keenahi ligger nu utslagen i hallen och jag sitter vid datorn. Skall väl se till att ta mig bort till Ica sen och handla lite som sagt. Isma sitter och spanar på balkongen och vi alla mår förnärvarande riktigt riktigt gott... <3



















Bilden ger inte huset dess fulla rätt men detta var så sjukt fint och stort!!!
Vågade inte gå närmare för att ta kort... oj oj oj säger jag bara
=)

Puss å Kram

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0