Fel på blogg.se???

Min blogg är jättekonstig. När ja loggar in och ska kolla på översikt så syns ingenting?? Så jag kan inte se gamla inlägg eller kommentarer. Skumt?? Så jag har ingen aning om folk kommenterar - hur störigt är inte det då!!!

Tänkte bara skriva det så att ni vet varför jag varken godkänner eller svarar på kommentarer om ni lämnat några. Jag kan inte se dem. Har varit så här i flera dagar nu!? Konstigt?

Är inte frisk än. men tror att det går åt rätt håll?? Svårt att säga.. mår inte bra än iaf.

Då jag har en älskling som försökt att få mig på bättre humör idag så har han berättat roliga historier över msn, skickat bilder och sist men inte minst. Gett mig tips på pyssel som jag kunnat göra idag som är lagom ansträngande och får mig på bättre tankar. Gulligt utav honom va? =)

Så jag valde ut 2 pyssel som jag skulle försöka mig på. Huvudet dunkar värre än nånsin nu när jag har grejat med detta idag men det fick mig att må lite bättre för stunden då jag ÄLSKAR att pyssla men gör det för sällan.

Jag hittade en gammal galge med ett fint tyg på som jag hade sönder. Av tyget, lite nål och tråd, snören, lim osv så gjorde jag ett fint hjärta =) Sedan gjorde jag även 2 små tavlor. Hittade 2 ramar hemma som kom till användning. Blev som 2 små moderna konstverk á la Carolina Larsson. How sweet ;o) Bildbevis kanske kommer en annan dag?

Borde inte itta vid datorn utan borde ligga och vila men min rygg har sagt ifrån av allt liggande (??) så jag fixar inte det. Orkar inte sitta heller, eller gå eller nåt. Men nu har jag iaf pysslat lite idag! Och helt okej blev det. Synd bara att jag inte har tillräckligt med tålamod, ork och koncentration. Då hade det säkert blivit ännu bättre! Men som det säger - träning ger färdighet :o)

Vill fylla år nu också! Tänkte på det idag!! Så att man kan få presenter och överraskningar! =) Haha kanske låter illa men jag vill ha presenter och något sånt som sagt och vad passar inte bättre än att fylla år då?? Då får man ju sånt! Och på julafton! =) Men födelsedagen kommer först. 2 månader kvar igår va det =) så nu är det 2 månader minus en dag kvar =) Iiiihh happy birthday to meee! =) *lättroad*

Nej nu ska jag fortsätta att drömma om presenter. Undra va jag ska önska mig?? Hmmmm??? Vill ha present nu! =) Tihi.. presents presents presents... niiiice <3

God Kväll

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0