ZUMBA

Igår va jag på min första ZUMBA-lektion i min gamla danslokal. Fick det i present av mamma nu när jag ändå va hemma på kalajs ;o) Blir lite nostalgisk när man är där. Tänk vad många år man har dansat egentligen. Både i den lokalen och i andra. Tittar på gamla bilder i lokalen som sitter uppe - iiih blir alldeles varm när man tänker på danstiden :). Det var tider det - har betytt oerhört mkt genom åren och kommer alltid att göra. Synd att man inte kan pendla och fortsätta. Saknar dansen....

Zumban va iaf jättebra och rolig!! Skulle själv vilja hålla i ett sånt pass. Kände att det passa mig :) Saknar även att undervisa. Det där är ju inte riktigt undervisning men ändå få hålla i ett pass och samtidigt träna själv. Det är grejen det ;o) Har tom lite träningsvärk idag - göttans!!

Är i Åmål och kommer att åka tillbaka till Ksd i eftermiddag. Får passa på att umgås med familjen idag. Hade kalas igår med hela familjen - var mysigt <3

I lördags var det parrtaj! hade jättekul och fick finfina presenter! TACK alla söta! Ni är underbara! LOVE!

Nej ni nu orkar ja inte skriva mer ;o)

PUSSSSS

<3


Kommentarer
Postat av: Virre

Tack själv gumman min!! .. Får försöka se till å hitta en helg där vi kan ses!! ... Pusss <3

2009-11-09 @ 23:17:58
URL: http://virrzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0