Uuuuhhh...

Buhuuu... är så sjukt trött. Gick hem och driekt in till sängen. När jag la mig ner så kände jag mig som en sten... en tung sten som inte gick att rubba... men ngt gav mig nya krafter... detta ngt är min käraste "ägodel" Erik... med lite prat, uppmuntran, kramar och pussar så tog jag mig upp ur sängen. Fixade med lite saker och satte mig sedan här en snabbis.

Älsklingen skall stå för maten ikväll vilket jag uppskattar oerhört mkt efter den här arbetsdagen... trodde inte att jag skulle bli så trött som jag blev men kände mig helt utpumpad... så det blir gottig mat av den bästa kocken ever! My boyfriend <3 ;op...

Skall dimpa ner arslet i soffan om en stund och glo på tv. Blir nog melodifestivalen till att börja med iaf... även fast man sett alla bidrag så tycker jag att det är ett mysigt lördagsnöje ;o) sedan blir det film i sängen med älskling...

Blir att duscha snart först iaf! Need to smell like a mango!

Hoppas ni har en bra helg!

Kyss

<3



*Sisters*

Kommentarer
Postat av: Emilia

The Larsson Sisters ;D <3

2009-03-07 @ 19:12:43
URL: http://emiiliiia.bblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0