Skönhetstips?!

Tänkte på det igår - har jag några skönhetstips?? Att ställa ordet skönhet framför känns kanske lite fel men tips har jag väl! =)

Något som jag tänkte på igår när jag duschat och som jag kan tycka är snyggt är att spraya blött hår! Har man inte tillgång till mousse (som är det bästa egentligen!) så fungerar spray ypperligt! Efter man handdukstorkat håret och borstat det om man så önskar så tar man bara sprayen och sprayar lätt över håret. Snyggast blir det om man "kramar" håret med handen - det blir så fint halvlockigt då. Blir även som att du nästan behåller synen av nytvättat blött hår även när det torkat. Super! =)

Tihi...

Try!



Finlandfärjan ifjol - dock EJ gjort så med håret.
Här är det plattat ;o)
Kyss!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0