Heej på er! Allt väl?

Här är det väl hyffsat... Borde verkligen städa upp här hemma men orkar inte!!! Ser ut som f * n men jag orkar bara inte... trött i kroppen efter en arbetsvecka full av slit! Fick massage igår och är relativt öm efter det. har idag jobbat asset av mig. När jag kom hem tog jag en springtur för mig själv och försökte göra något annat än att sitta inne i lgnht. Behövde göra något kände jag som inte är att städa för det ORKAR JAG INTE NU!!! Blää nej ;op

Så är det...

Så nu har jag tagit mig en dusch, satte mig här framför teven. Snart börjar talang och jag skall äta lite gottit. Älsk är på fest så jag och djuren skall götta oss själva och se på vad vi (JAG) vill på teven bla ;op mohahaha *blink blink*.

Imorrn skall jag jobba 8-17 och sedan bär det av till Åmål. Äntligen! Blir troligen hämtad av Tony och så ska vi fota på vägen hem! Så kul!! =) wiiiie =). Sedan på måndag så ska jag och bästaste syster fota tillsammans. Längtar tills dess!

Nä nu dags för käk! Sedan Talang och ladda inför min myshelg hemma med favoriter - la familia <3

=)

Pöss

<3


Kommentarer
Postat av: Nat

beautiful blondie ;-¤ härligt att prata med dig en sväng idag <3

2009-06-07 @ 13:01:25
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0