Utmaning!

Jag har blivit utamanad av Dess

Regler:

1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Såååå... 7 sanningar alltså...
Hmm....


1.Jag lever med daglig smärta i ryggen. Gjort det sedan jag var 17 ung. Har insett att det är dags att göra ngt åt det nu.
2.Jag biter på naglarna. Äckligt och fult jag vet =( Har försökt att sluta ett x antal ggr men det är svårt.
3."Knäcker" fingrarna, rygg och ibland nacke. Gjort det sedan jag var liten - svårt att sluta men det är dumt jag vet...
4.Vill bo på landet - trots att jag alltid bott i stan så är jag ingen stadsmänniska.
5.Har lite utav telefonskräck. Kan tex tycka att det är jättejobbigt att ringa och beställa pizza. Löjligt kanske men that´s me....
6.Är en person som tänker väldigt mkt.... en tänkare.... otroligt jobbigt många ggr.
7.Har på senaste tiden börjat drömma mkt på nätterna. Varenda dröm är otroligt verklig så att jag känner mig aldrig utvilad längre utan vaknar med andan i halsen, varm/svettig och hjärtat bultar. Som om jag är igång hela natten. I VARENDA dröm.... myyycke jobbigt....

That´s all about it for today!

Mina små som jag utmanar då:
Syrran
Sandra Gee
Sofie Hurtig
Elin
Nathalie
Malin
Manuela


Have fun!

Puss

<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Hej nee jag tror inte jag va vid älven häromdagen...eller jag vart? hmm ja ser som en kratta jag med i mörker haha...men nu e de helg! Hoppas allt är bra o att det är bättre med vovven! Texas har ledigt från rahab nu i 7 veckor sen är vi tillbaka!

2009-01-30 @ 12:41:13
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Emilia

Done it ;) hoppas du blev nöjd haha.. och du får sluta drömma så hemskt lina.. hade också en konstig dröm i natt, skriver de sen.. märklig dröm, inte så hemsk men ändå konstig!!



älskar dig, pussa keenahii och isma från mig!

2009-01-30 @ 13:50:37
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

KuL! Sådär då va utmaningen fixad! :)

2009-01-30 @ 15:51:30
URL: http://sandragee.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0