Började med After Dark - slutade med Before Light ;o)

Igår var som sagt min älskade syster här <3. Var så underbart att ha henne här en sväng.

Vi tog en massa promenixer igår oxå =). Mötte först upp på stan, gick sen tillbaka hit, sedan upp till jobbet och tillbaka och sedan till after dark och tillbaka, till Sofie och sedan hem från stan på natten ;o) Haahaha...

After Dark var hur som helst HUR BRA som helst!!! Åh vad jag älskade showen!!! =) De är SÅ snygga, SÅ duktiga & SÅ roliga =). Jag kände bara att jag skulle vilja gå bakom scenen efteråt och prata med dem. Få sminktips ;o) Gud de är så grymma! Och vilka kläder!!!!! Blev sugen på att köpa tyg och sy själv! Kände att jag saknade discodanstiden då man fick klä ut sig i lysande kläder, mkt blingbling, hår och smink!!! Åååååhhhh <3

När showen var slut - som gärna hade fått hålla på hela natten =) så tog vi oss en promix hem hit igen. Där blev det lite klädbyte för mig och fräscha på sminket. Pallrade oss ut i kylan igen och hem till Söta Sofie & co.. Då blev det lite vin och charader =) Mkt kul och trevligt!

Vi tog bussen in till stan och jag och Emilia hamnade på Arena. Hahaha =) LammköttsArena var riktigt bra igår!! Mkt folk och bra musik! Dansade asset av oss tills det stängde.

När vi tog oss ut så fick det bli en Halv Special i korvkiosken på torget ;o) Smakade prima! Mkt trevlig man som jobbade därinne i det lilla huset =). Han gjorde en glad!

Då vi redan gått så mkt under dagen så använde vi oss utav våra fötter på hemvägen oxå.

Sedan blev det bums i säng med lite lätt yrsel då det blev en del utav det goda ;op

Hihi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0