Yogat klart

För länge sen! ;o) Var väl helt okej att yoga. Är nog tyvärr lite för psykiskt stressad nu för att kunna slappna av som man ska och hitta andningen. Sedan så förklarade hon inte så jättemycket hur man skulle göra. Visst hon prata och sa vad men jag förstod inte alltid. Och sedan så visste jag inte om jag gjorde rätt osv... men det var en skön timmes stretching kan man säga =) behövdes en dag som denna då jag körde dubbla pass igår.

Nu har jag precis ätit nuggets med minimorötter. Men eftersom jag är jag så är jag inte särskilt mätt. Kontigt värre... blir att dricka ett stort glas vatten och sedan krypa i säng. Min plan var att sova eller iaf lägga mig klockan 21 idag. Jag är snart en timme efter....

Sov så gott vackraste!
<3


Kommentarer
Postat av: Malle

Haha tänk att du listade ut de sötnos. Nja blondie blir jag nog aldrig igen tror jag, men du är så nsygg i de så! Det var tisdagen de spelade och jag vill gärna gå på den tyvärr. Hoppas de löste sig med Hedlund. Ses vi imorgon? Puss

2009-04-01 @ 22:33:47
URL: http://www.blog.mtv.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0