Sötast? Lätt!

Var med om något så roligt imorse! Charisma vill alltid vara med mig på toaletten när jag gör mig iordning. Nu skulle jag duscha och katten är på väg in i duschen. Ja gav henne 2 val - antingen backa och gå ut eller gå in så att jag kunde stänga igen duschen.... hon gick in... Jaja tänkte jag :o). Kanske dags att passa på att ge missen ett litet bad? Sagt och gjort ;op. Hon var jätteduktig!!! Verkade som om hon tyckte att det var skönt tom - eller så kanske hon bara ville vara matte till lags? ;op. Gosade med mig tom när jag schampoonerade och sköljde henne. So sweet!!!!

Efter en stund så tröttnade hon väl och började högt och tydligt protestera med alla möjliga mjau! Sedan var det dags att skrubbas torr. Tog några små kort på henne oxå - kunde ju inte låta bli ;o) Hade tänkt att blåsa henne torr men det lät jag bli. Hon borstades en del och nu ligger hon och självtorkar i solen i fönstret. Mitt lilla hjärtegull! <3

 
   
 
1. Söt
2. Sötare
3. Sötast! (vad beundrande jag ser ut att va?!)
4. Haha snyggt att min haka hängde med på ett hörn :op
5. Sissemauen!!!
6. Keenahi undrar vad missen pysslat med egentligen?



Suddig jag vet men bara måste visa den! Haha kolla vad space(a)de vi ser ut!!
Isma ser ut som om hon har 4 ögon - och checka in vad chickt jag håller ut mina fingrar!
Hahahahha....




Is´nt she lovely?
*Tihi*
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0