Efter helgen

Sådär ja... nu har man jobbat i helgen då. Jobbade till 3 natten till sön och jobbade till 2 natten till idag. Har gått bra. Varit och gjort men gick finfint.

Idag har jag inte gjort så mkt. Skulle behövt städa en massa men valde att köra en diskmaskin och en tvättmaskin. Som Erik sa: du/vi kan ta städningen en annan dag. Var ledig idag... och det hade han verkligen rätt i!! Gjorde det jag skulle och sedan bakade jag faktiskt chokladbollar :-D hahaha... skulle ta ett fint bildbevis förut men då var batterierna slut i kameran så ni får tro på det ni läser ;op hehe nej då men så är det.. haha vad rör jag om???

Keenahi är pigg som en mört nu iaf!!! JÄTTEpigg om jag får säga så!!! Känns jättebra och det var väldigt kul att se nu för sist jag såg honom så var han inte mkt för världen om man jämför...

På fredag kommer troligen älskade syster yster hit.. Hoppas att det blir så... längtar en hel del till fre isåfall :-D

Nu är det fotbollsgalan som gäller. Tyckte att det var pinsamt när de fick avbryta Pelé när han stod och pratade. Herregud 4an är ju i regel ALLTID sena så varför kunde de inte dröjt på det och låtit honom prata! Hur ofta står han där liksom? Samt att han är en ganska stor person... blev lite rörd.. inte mkt som krävs nu för tiden för att jag skall få tårar i ögonen eller rent av gråta faktiskt...

Pyss å Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0