Kvällen

Var ute i solen med Keenahi över 2 h förut och bara måste visa er kort på lillpöjken :). Han fyller 1,5 år idag och har blivit STOR! Åh så schnygg ;).

Blev aldrig att jag begav mig till Sats idag. Var visst Funk och det var jag inte så sugen på. Bättre att få i sig lite D-vitamin och umgås med vovven!

Nu skall jag snart ställa mig vid spisen, fläskfilé och strips på menyn, med chokladdoppade frukter sedan. Mmmmumma! ;)

Imorrn ringer klockan halv 7 och det är bara att knalla till jobbet.

Trevlig helg alla!

    

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Näe fyfan va gött! Chokladdoppade frukter?? Mmmmm! :) Grattis till keenahi!

2008-02-17 @ 18:38:56
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0