Börjar 12

Går idag 12-21. Är väl gött att börja lite senare men jobbigt att gå så sent. Speciellt eftersom jag börjar 8 imorrn. Men imorrn är det freedag! Så då går det kanske lite lättare ;). I helgen är det dop och vi åker på lördag morgon. Skall bli en intressant helg pga att Minja löper nu :). Haha hoppas inte att Keenahi blir skogstokig bara!

Vilken träningsvärk jag har idag. Hehe gött dä! Kommer nog kännas värre ikväll och framförallt imorrn men det känns bra. Det är så HÄR det skall kännas efter ett träningspass då man ej har tränat på ett tag. Mmm I love it! :)

Nåt som inte känns lika bra är att jag vaknade med halsont :( Hoppas bara inte att det är någon sån skit på gång som bryter ut nu när jag tränat. Jaja märks väl. Bara att intala sig "-Jag är inte sjuk. Jag är inte sjuk. Jag är INTE sjuk. Jag är inte S J U K!!!" ;)

Nu skall jag ta morgonpromixen med Keenahi och sedan in för att göra frukost. Baguetter i ugn - mmmmums!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej goaste! Vad gör du den 8:e mars?? Om du har tid å pengar å lust kom hit på fest då!! :D Vi ska ha rockfest hemma hos mig och sen gå ut. Målet med kvällen är att klä oss så snyggt vi kan (utmanande) så att när vi kommer till klubben kommer alla att tappa hakan ;) Du skulle passa in som fan höttie! Think about it ;) pussss! Å hoppas inte du blir sjuk!

2008-02-21 @ 19:24:36
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0