Åmål <3

Är hemma hos mami och papi. Riktigt skönt och mysigt! Var till frissan idag. Blev myycket nöjd Bildbevis kommer  om ngn dag! Har med mig kameran men glömde sladden så jag ka inte ladda in några kort nu :/

Ikväll blir det Säffle som gäller och dansuppvisning! Har fått fribiljetter och skall bege mig dit med pappa ikväll och se sena föreställningen. Skall bli riktigt kul då jag inte vart på en show på evigheter!!!

Annars blir det att slappa och mysa.. sitter just nu med min älskade misse Caroline som skall börja på sitt 17e år snart... min lilla älskling.. tänk om hon kunde få leva i evighet... det önskar jag mig i julklapp nu iaf om tomten hör mig. Lille sissen <3

Imorgon blir det sovmorgon!!!! Mye skönt

Ha en trevlig helg alle!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åmål är ju sveriges största håla ever.

2008-12-08 @ 11:02:21
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Me*

Hahahaha/ Carolina :-D

2008-12-08 @ 17:19:40
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0