You'll be in my heart - always...

Såg på tävlingen att jag halkat ner till 5e plats :( Skulle bli så glad om man skulle få tillräckligt med röster för att vinna. Skulle jag få 90 st till just nu så skulle jag ligga som 1a med några rösters försprång. så ni som läser detta och inte röstat än snälla hjälp mej! Maan kan endast rösta en gång/dator eller mobil men har man endast röstat via den ena så rösta även från den andra vet jag! ;D

Och alla som har lagt sin röst på mej - Ni är såååå UNDERBARA <3

Please vote at nr 15 ;)

http://skofetischist.com

Gulle gulle er

<3

Och annars då...?

Min rygg värker som F A N meeen... jag mår som en prinsessa ändå.

Och anledningen...?

Anledningen är DU min Bästa Som Finns ;)

Massa Kärlek!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0