Tävling! =)

Gud jag sitter med andan i halsen varje dag nu pga den här tävlingen jag gått med i :) Vore såååååå underbart att få stå som segrare i den! Jag står fortfarande som 4a, håller mej kvar där... hmmmm SNÄLLA RÖSTA! ;)

Man kan ju bara rösta en gång så därför är det viktigt att så många som möjligt gör det :) Hittills är det jättemåga som röstat på min bild vilket jag tycker är jättekul och otroligt snällt!! Men för att vinna så behöver jag ännu fler så kom igen alla söta rara: PLEASE VOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;))))))))

http://skofetischist.com
BIDRAG NR 15!!!!
=)

Just nu sitter jag och tittar ut genom fönstret på solen som går upp. Sovit jättedåligt inatt så kunde lika gärna kliva upp tidigt...

Hoppas på en fin dag för oss alla!

Pussah!!

<3



Fotograf: Christer P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0