skofetischist.com = Tävling = Nr 15!! =)

Godmorgon dagen! Uppe tidigt idag och är såååå trött men måste börja vända tillbaka dygnet! :) Hade svårt att somna igår och vakna av hostattack inatt men sov som djupast såklart när alarmet ringde - haha typiskt ;)

Drömde att jag var på väg mot Bmb i höga klackar alldeles själv. Eller det var massor av folk ute och även på väg in på nattklubben men jag tänkte ställa mej i kön själv :) hahaha! Hade mina beiga höga stövlar och struttade runt där själv, var så längesen jag hade varit ut och dansat så jag skulle ut även om det innebar själv ;) Haha vaddå dansabstinens??! Längtar och saknar!! Vill bli frisk nu!

Och jag hoppas att forstätter att klättra i tävlingen oxå :) Tänker inte ge mej utan kämpar på och ber folk att rösta och hjälpa mej! Ni är underbara alla som hjälper till! Ligger ensam 4a nu men det är 3 st jag behöver slå för att stå som ensam vinnare ;) Så PLEASE VOTE nr 15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =))))))))))) Hahah wiiiie woop woop!!

Idag är det idag <3 <3 <3 <3!!!!!!!!

Ha en underbar fredag

Puss honeys

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0