Partaj

Den här helgen har varit luuugn... dagen idag har varit triiiist... så trist att jag uttråkad behövde lite förändring... Bestämde mej att gå från blondie till mörk brunett... Va gött längesen jag var detta... Och förändring vart det.. hahaha... Men men får se om jag kommer att ångra mitt beslut :-P!!
Det ser ut som om himlen har öppnat sej ute.. regnet bara ööööser ner!!! Och Keenahi ligger ute på balkongen.. hmm kyligt å gött vettni ;)
Längtar redan till nästa helg.. då blir det parrty med fina vänner <3 Ut å skaka rumpa.. wunderbart!!
I veckan nu ska det troligen bli plåtning med ny fotograf oxå.. Fotar TFP med ngt tema.. får se va det blir :) Funny!
Ledig imorrn, magdans på kvällen... Shake it!
Nattinatt Honeys ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0