Blåslagen

Gick helt okej på boxen idag.. inte riktigt nöjd med min insats men trött blev jag allt! ;-D

Blå på både händer å knän är jag oxå så det syns att man boxats iaf... hahahaha

Och om inte den träningen va nog så tog jag mej en springtur runt stan på ca timmen med malin och våra vovvar.. Det gjorde en gött! Tog oss runt även om tempot kanske inte va så jättehögt.. kondisen finns där men aj vad ont jag hade i benen ida! :) haha! Vaderna är som betongklumpar å benen vääärker... men jag gillert! Ooooh yes I do!

Byxorna som jag köpte satt som ett smäck på träningen iaf och det är ju alltid nåt när träningen inte gick som jag önskat fullt ut - man ska hitta det positiva vettni i saker å ting ;)

Snart läggdags - får säga att det varit en bra dag överlag idag

Finemang!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0