Underbart

Haft en riktigt bra kväll. Skrattat oerhört mkt - så att jag fick kramp i käkarna :) Haha HÄRLIGT!!!! <3 <3 <3

Att va med finfina vänner är helt underbart. Man tänker inte på någonting annat utan är bara där i stunden. Mår bra, skrattar å myser. Åh vad jag tycker om mina vänner. De är sweethearts all in! ;) <3

Imorrn är jag som sagt leeeedig. Gilla gilla gillaaaaa! ;D Ska S T Ä D A, förhoppningsvis tvätta om det finns tid till detta, träna och njuta av att helgen börjar. På kvällen har jag ingen aning om vad det blir, inga som helst planer. Sugen på bio men vet ingen som skulle vilja hänga på som det är nu - skulle bli glad om det skulle va du da iofs ;op hehehehe....

Kom å tänka på en sak häromdagen. Ibland frågar ju folk om man ångrar någonting. Brukar ha svårt att komma på något särskilt men nu vet jag...

Jag ångrar att jag kan bli påverkad av andra till att inte va mej själv..

Jag vill ju bara va MEJ och visa vem JAG är fullt ut.. men ibland så påverkar folk mej till att INTE va det utan jag blir någon annan.. kanske blygare, tystare, nervösare, fegare än vad jag är osv osv osv.... Oftast till det sämre då eller va man ska säga... Inte JAG iaf... hmmm....

Detta kan jag ångra om det blivit en situation där jag kanske inte kan få en andra chans till att visa mitt rätta jag.. till att göra om göra rätt så att säga... Om folk har fått lära känna "fel" Lina... Svårt å förklara helt å hållet men är det något jag ångrar så är detta en sådan sak.. störande, frustrerande, irriterande ooooooch sååååå vidareeeee....

Men men some day who knows... kanske mán får chansen till att göra om... göra rätt ;op

Gonatt å Sov så gott Fina Ni så hörs vi imorrn igen :)

Pussen....

*Kramar om*

<3




Miss U...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0