Tack

Vill säga tack till dej för att du lyssnade och pratade med mej idag. Jag behövde detta.. Gulle dej <3...

Plåtningen gick finfint tror jag! ;) Har precis blivit klara och T har åkt hemåt. Tog först bilderna för annonsen och sedan begav vi oss ut på upptäcksfärd för att hitta ngt bra ställe utomhus i Ksd för att fota resterande bilder. Men vi hitta iiiingenting! Karlstad totalsuuger ju på bra ställen! =/ Å detta tror man ju inte om stora Ksd liksom.. borde ju finnas massor.. well well... Till slut så fick mitt vardagsrum och soffa agera studio och rekvisita och jag tror och hoppas på någon bra bild iaf ;D

Nu ska jag snart ta en liten promenad med Keenahi tänkte jag i solens sista sken innan den går å lägger sej för idag. Har varit en alldeles underbar dag idag - Lovely!!

Puss å Kyss Honeys

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0