Shaking!

Idag har jag varit effektiv och tvättat - äntligen så vart det av! ;D

Varit till KMTI 2 ggr idag å tränat. Duktig tjej! ;D Först körde jag och Jossan i ca en timme och då gick jag till och från med.. sedan vart det dit ikväll igen med annat sällskap. Nu ikväll tror jag att jag hittade en potentiell PT iaf! Skitbra! ;) Körde så att kroppen skakade, tror fan att jag nästan fortf gör det.. mohaha... mör å go sitter man i soffan nyduschad, mätt o belåten.. så gött!! Kommer att ha sååå ont imorrn men det är det VÄRT!! Gött gött GÖTT ;D

Imorrn är det jobb 8-17 och sedan är det Avicii som gäller! Skaka lite rumpa!! Jippie yeyy yo! ;D

Puss på er

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0