Need to do it

Ibland måste man kämpa för saker.. speciellt vissa saker som är vääärda att man kämpar för dem.... Man ska verkligen ha gett 100 % å lite till innan man ens funderar på å ge upp... å då menar jag funderar... för då ska man kämpa ännu en gång... man har mkt mer att ge än vad man tror.... följ magkänslan och tro på den... för den har oftast rätt... iaf min....

Vet att jag ofta skriver att jag måste börja tro på mej själv osv osv.. men det är verkligen så... och nu håller jag på å sjabbla till det för mig själv bara för att jag inte gör det... Det skulle verkligen gräma mej om jag inte gett allt...

Haft en hurtig dag idag med mina hundar :) Först tog vi 1 h promenad som innehöll snöpulsande upp till knäna bla... Sedan tog jag Minja på en springtur på 45 min och därefter Keenahi på en rask promenad i ca 35 minuter.. Det gjorde alla oss mkt gott och det va skönt! Riktigt busväder idag bara - snö å grejer =/ men men man får se det positivt att det måste ju faktiskt komma ner för att det ska "ta slut" ;) Våren är här och det står jag fast vid! ;D

Ikväll blev jag sedan bjuden på mat och det va mkt gott -  mvg hörru ;op hehe... Så lite vardagslyx på en onsdag är ju aldrig fel :) Och ett stort plus blev det när det var mkt gott och sällskapet det rätta :)

Nu har jag avnjutit hallonglass i soffan tillsammans med min Keenahi som kom och gosade en stund. Låg tätt intill matte med sitt huvud i mitt knä.
Mys det <3

Imorrn är jag ledig och dagen ska bestå av tvättande - jag MÅSTE tvätta imorrn nu! Dragit på det i flera dagar så nu får jag banne mej ta tag i det :D Ska även träna! Lovely! Funderar på dubbla pass men vi börjar med ett med Josefine vid två-tre-tiden iallefall ;)

Långt inlägg vart det idag men fingrarna ville tydligen skriva av sig :)

Gonatt å Sov så gott sen lovelys

*Kärlek till er*

Pussen

<3



Foto: Christer P / X-Design
2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0