Kort?

Har pratat med en hårstylist ett bra tag nu om ett jobb jag har blivit erbjuden. Det är ett magazine i UK som ska göra ett reportage som ska ha konceptet "From long to short". Så jag har blivit erbjuden 500 pund för att klippas kort och göra ett photoshoot till magazinet för detta ;)

Jag är riktigt frestad måste jag säga och hittills har jag fått mestadels positiva kommentarer. Folk tycker att jag borde köra på det då "hår växer ut igen" "bra betalt" "once in a lifetime experience" ;)

Igår när jag pratade med Lou som han heter så har jag 2 valmöjligheter. Antingen att köra på detta jobb och klippas koooooorrt! Eller så kan vi vänta till maj-juni och klippa kort fast med lite mer längd. Samma betalning. Så jag tror faktiskt att jag kommer att köra på det. Ska bara komma fram till hur ;) Det ena jobbet är mars-april och det andra maj-juni.. vilket ska man ta?? ;op

Här är lite bildförslag:

Till första jobbet



Två frisyrer i videos

http://www.youtube.com/watch?v=wrcjGd3Ko5Q&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=8ZAhXgIZ3RQ

Sedan till det andra jobbet:








Så vad tycker ni?
Första eller andra jobbet eller inget? ;op

Puss

<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Börja med de andra jobbet. när de väl är kort, blir de oftast kortare, kortare. =)

tror verkligen du passar i en cool kort frisyr.. men du måste ha en frisyr som är MÅNG sidig. annars kommer du tröttna tror jag. fix & trix drottningen. =)

2011-03-05 @ 11:17:12
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: Elin

SHIIIT va kul!=) LIna i kort hår! jag tror det kommer bli sååå snyggt! du skulle passa i typ samma som artisten September!=)

o dessutom...ditt hår växer ju verkligen som ogräs..;) våga!!!=)



<3

2011-03-10 @ 10:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0