Försöker..

Uppdatera litte då å litte då och det går la ganska bra må jag säg ;op hehe...

Igår va jag ledig och hade en totalt värdelös dag till att börja med. Hade en fruktansvärd natt där sömnen inte alls vart bra så dagen fick en kass start :/. Men på eftermiddan drog jag å Malin på stan å sedan bjöd hon mej på mat på Vedugnen. Så mysigt <3 Tack gullrumpa <3

Idag har jag varit ute i solen med hundarna och försökt att få lite energi innan jag ska iväg å köra nattajobb. Sen är jag ledig i 2 dagar till å jobbar bara fre så det peppar mej ;) Hehe!! Nej då Men det känns lite lyxigt med ledighet så här ibland ;) Så inatt får vi se om det blir en lååång natt eller en koooort :D

Pratade med hårstylisten igår och vi har som sagt bestämt nu att det blir jobb nr 2 som gäller. Så i maj/juni åker håret av. Blir väl något mellanting mellan de här 2 bilderna. Gör våran egen grej liksom. Spännande men nervöst och jag kommer säkert grina när håret åker av men men man lever bara en gång å ibland måste man våga lite ;)





Så det blir spännandeeeeee! :D :D :D hahahaha....

Nej ni ska man ta och göra sig iordning kanske för att knalla bort till jobbet och suga i sig de sista soliga D-vitaminerna man kan på vägen ;D

Ha en bra dag ni underbart fina

<3


Kommentarer
Postat av: Maria

så himla häftigt!! de kommer bli super bra tror jag! pusss på dig vännen! :)

2011-03-17 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0