Eye-Candy

Idag har jag, Keenahi och Isma gottat oss på balkongen :) Så härligt va det. Jag la mej med lite filtar och njöt i solen innan det var dags att promenera bort till boxen. Tillfredsställande som vanligt och nu är man uttömd på litte energi :) Ett STORT minus var att jag sträckte mej i ljumsken :( Pang sa det så¨smällde det till och jag fick skitont!
Blä! =(((
Så det gjorde mej gött grinig.. fyyy...

Nu är jag nyduschad och har ätit.
Göttans!
:D

Dags att kolla på Desperate Housewifes och njuta av att jag är ledig imöra med ;)
Då blir det frissan kl 11, lite shopping på stan. hundpromenad med fina Ingrid och dogs och kanske träning på kvällen.

Lovely
<3



Kyssen

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0