Tycka om

Idag är jag ledig och det är sköööönt! Ska hem till Emma snart på en playdate och middag - myyysigt!!

Igår umgicks jag och Jossan hela dagen :) Körde ett hårt pass på gymmet som avslutades med bastubad... lovely! Sedan lagade vi mat hemma och tjötade om allt mellan himmel å jord - like we use tooo ;) Passade även på att massera henne och fick klart godkänt :) Gött då vet man att man kan det med ;) hehe kanske borde sadla om till massör? Hö hö hö!!!

Idag känner jag av träningen från igår iaf!! Hujjedamejjen!!! Har så ont så ont i mina ben!!! Haha GÖTT!!!! Gick nerför trappor idag som en gammal tat som skiti på sej typ ;D mohaha!! Och mer ont lär jag väl ha efter den här dagen för ikväll är det ännu mera träning! Plus att jag startade dagen med 1,5 h promenad med Boffen och ska snart hem till Emma som sagt där jag ska få testa på ett dansspel ;) Yeyy I liiiike it!!!

Jobbar endast torsdag den här veckan och det ska jag ta vara på!!! Wooop woop!!

Nej ni nu måste jag hasta vidare till bussen!!

Pussen

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0