Snow is aaaall around!!

Idag kommer det mkt mera snöööö! Gillar det samtidigt som jag längtar efter sommaren <3 SÅ sugen på att dra utomlands! Känna solens varma strålar mot min hud, bada i havet, upptäcka saker, shoppa, äta god mat och bara vara... Fasen va underbart det vore :)

Dagen startades med en underbar promenad i snörusket med trevligt sällskap *me like* Nu skall jag ta en dusch och sedan har jag en date med Josefiine då vi ska ta en sväng på stan :)

Känns som om jag kommer att få en bra dag

<3


Kommentarer
Postat av: Lina

detta är sjukt... jag som tjatade på dig att uppdatera, bara de att när jag tittat på telefonen har jag kommit till samma sida varje gång, och då alltså i mitten av dec. nu fick jag ju världens shock...

miss you honey.

kram

2011-01-04 @ 15:25:05
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0