Study Hard

Har nu suttit och pluggat raskunskap om 3 raser. Alaskan Malamute, Malinois & Leonberger. Letat fakta och skrivit lite. Svårt å plugga bara med världens huvudvärk å yrsel =( vet inte vad det här, haft detta sedan tidigt imorse. Tur att man hade en ledig dag eller va man ska säga =/ hmmm suck....

Varit ute i det underbara vädret som vi hade i Karlstad idag iaf!! Jag och Keenahi var ute i ca 2 timmar! Solen brände verkligen idag! Jättevarmt! Mysko men heeeeelt underbart ;) <3

Ikväll ska jag och Agneta ifrån jobbet på Team Box. Köra slut på sig litte! Gött dä! ;D Hoppas den bankande huvudvärken bankas ut ur mitt huvud då!!!!!

Nu ska jag snart ta min älskling på en promenad. Han har legat ute på balkongen i åtskilliga timmar nu - så social så ;) tihi näää daaa... bara gött för honom!!

Puss på er

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0