Bästaste Överraskningen :)

Igår kväll var det parrty all in här hos mej! Mkt trevligt! Fick så många fina inflyttningspresenter så jag blev alldeles överväldigad :) Gulle gulle ni!!! Sedan den allra bästa om man nu får säga så var att de tre gullona från gamla klassen i Stenungsund dök upp från ingenstans!!! Ååååh jag blev så glad så glad att jag brast ut i gråt och bara skakade :D Trodde jag ju aldrig att de kunde komma... fyyy va underbart det var!!! Så jag hade mina 6 favorittjejer från klassen här. Hela gänget samlat :) Ååååh va underbart det var!! Ville frysa tiden bara :/

Idag mår man finfint och det känns gött. Hoppas på en mysig lugn kväll ikväll


Pussah

<3


Kommentarer
Postat av: lina

lövly dig... missat att kolla in här...

jaa den kvällen va toppen bra....

ville att vi skulle kunnat stannat mer!!! =)

2011-02-25 @ 12:28:01
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0