T.G.I.F!!!

Idag är det freeeeedag! Härligt!

Jag har en fullspäckad dag framför mej men hoppas på att den blir B R A! Eller det ska den bli!
Ska se till det jag! ;D

Snart dags för en promenad ut i morgonsolen med Keenahi. Var så härligt imorse när jag blev väckt av honom när han ville ha frukost - passade på att öppna balkongdörren då och det är inte ens kallt! Har den öppen så att Charisma kan gå ut om hon vill och det gjorde hon! ;) Det är hon inte långsam med sörrni! Haha! Men när jag sedan vakna av att alarmet ringde så låg hon allt och sov härinne - mystjejen!

På tal om sova. Jag har en liten kille som ligger tätt tätt intill matte just nu ;) Och snarkar :) tihi så söööt! Han kröp förvisso upp till mej i soffan för att jag åt frukost men sedan la han huvudet tätt intill min sida och somnade med huvudet under min arm. Gullongen! Och att han andas tungt och snarkar gör det hela bara ännu sötare! Sover så djupt och avslappnat - lovely ;D

Gud va jag drömde inatt igen! Usch! Och jag som är höjdrädd drömde förstås om en sån sak! Det va jag å pappa som satt på ett stort fartyg eller nån jävla båt.. sedan helt plötsligt skulle den här båten hissas upp så vi åkte högre å högre upp! Iiiiih va otäckt och verkligt det skulle va då! Minns paniken jag kände! Var så rädd att vajern skulle gå av oxå så att vi skulle störta neråt igen. Sedan hände en massa mer oxå! Shit va obehagligt! Var alldeles kallsvettig när jag vaknade! Gillar inte verkliga drömmar!
Jobbiiiigt =/

Idag ska jag på spinning igen och tänkte eventuellt köra lite styrka också. Kände av ont i halsen imorse och det är ju inte så bra. Men tänkte att jag åker iväg och kör ett pass så får jag ju se vad jag orkar. Kan ju reglera motstånd osv bra på spinningpassen så att jag lägger nivån på passet själv efter vad jag mäktar med.

Sedan blir det att dra på stan en sväng och fixa litte alkohol inför helga å det sista inför middagen ikväll ;)
Ikväll äre ju halv 8 hos mej som gäller och imorrn 30-årsfest!
Lovely!

Som sagt en fullspäckad dag som fasen i mej ska bli såååå braaaa!

;D

Puss å Kram

<3



Jag & Min Prins igår kväll
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0