It´s so good being bad...

fasen va gött det va att träna! Detta veeeet jag ju å ändå så tar det emot så ibland över att ta sig iväg! Men jag GÖR det och njuuuter därefter!

Ut med gammal energi och in med ny!

Lovely!

Missade ju totalt att boka mej till mitt älskade boxpass idag :( Den blir full med en gång om man inte bokar när platserna släpps 48 h innan.. å i söndags hade jag inte en tanke på detta! Inte likt mej men som sagt söndan va piss skit vademekum som mamma skulle sagt! ;)
Haha!

Blä på det!
För att må skit å ha en kass dag alltså!

Såg idag att man kunde ställa sig som reserv så gjorde det iaf! Fick plats 4 =/ hmm så ganska hopplöst kanske men man vet aldrig! Har stått på en sämre plats förut å kommit med så atte! Dock boxpassen är populära som sagt och folk håller hårt i sina platser.. well well får jag en plats så blir det även detta ikväll!

Lita på det! ;)

Nu är tvättmaskinerna igång och dags för att röja här hemma!

Men föööörst lite mat i magen!

Hungry!
Aaaa aaaa!

;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0